Формуляр за поправка на продукт

Условия за гаранционно обслужване

Онлайн магазин mobile1.bg предлага гаранционно обслужване за всички продукти, закупени от нас. Ако Вашият продукт има фабричен дефект или възникне проблем при използването му, моля, свържете се с нас.

1. Гаранционен срок

Гаранционният срок на всеки продукт е посочен на нашия сайт и започва да тече от датата на получаване от клиента.

Гаранционното обслужване не важи при установени външни увреждания, следи от неправилна употреба, намеса от неоторизирани лица, повреди вследствие на влага, токови удари или други външни въздействия.

Подробните условия можете да намерите в раздел „Гаранция“ на нашия сайт.

2. Условия за предявяване на гаранция 

За да можем да извършим гаранционно обслужване, е необходимо да спазите следните стъпки:

 

Уведомяване

Изпратете ни имейл на sales@mobile1.bg, в който опишете проблема с продукта. Ако не ни уведомите предварително, това може да доведе до забавяне на обработката – а ние искаме всичко да стане бързо за Вас!

 

Необходими документи

  • Попълнен формуляр за гаранционно обслужване. Забележка: Формулярът може да бъде принтиран или ръчно написан.
  • Касов бон или документ за ППП (пощенски паричен превод). При плащане на куриер документът, издаден от куриерската фирма, се счита за касов бон.

Важно: Продукти, които не са придружени с касов бон или документ за ППП, не подлежат на гаранционно обслужване.

 

Моля, почистете продуктите

  • От хигиенни съображения и с цел защита на здравето на нашите служители, изпратените продукти трябва да бъдат почистени.
  • Продукти, които не са предварително почистени, могат да бъдат върнати на клиента или да се наложи да заплатите такса за почистване.

 

Изпращане на продукта

Разходите за транспорт се поемат от:

  • Нас, ако изпратите продукта с куриерска фирма Speedy.
  • Вас, ако използвате друг куриер.

Продуктът трябва да бъде добре опакован, за да се предотвратят транспортни дефекти. В случай че не са добре опаковани и има транспортни дефекти Мобайл 1 си запазва правото да откаже гаранционнно обслужване.

 

Адрес за изпращане:

Ако ситуацията позволява гаранционно обслужване, изпратете продукта до:

  • гр. Стара Загора, ул. „Капитан Петко Войвода“ 8, Промишлена Зона Запад, Склад Mobile 1
  • 0882 555 648
  • Получател: Мобайл 1 ЕООД

Моля, не изпращайте пратки с доставка в събота.

Работното ни време е от понеделник до петък, и не приемаме пратки в събота. Ако пратката бъде изпратена с оскъпена съботна доставка, разходите ще бъдат изцяло за Ваша сметка.

 

3. Обработка и връщане на продукта

  • Ако продуктът подлежи на гаранционно обслужване, ще го ремонтираме или заменим и ще го изпратим обратно в 30-дневен срок. Ще се свържем с Вас преди да изпратим продукта. 
  • Ако в сервизния център се установи, че продуктът работи изрядно и не се нуждае от гаранционен ремонт, купувачът поема куриерските разходи в двете посоки.

 

Забележка: Формулярът може да бъде принтиран или ръчно написан.

Изтеглете Формуляр за поправка на продукт