Изтеглете Заявление за рекламация
Гаранционно обслужване
Онлайн магазин mobile1.bg предлага гаранционно обслужване на голям асортимент продукти. Ако се появят фабрични дефекти и/или проблеми при използването на Вашия продукт, не се колебайте да се свържете с нас.
Срокът за гаранционно обслужване на всеки продукт е описан в нашия сайт и тече от датата на получаване на продукта от клиента. Подробните условия можете да видите тук.
За да изпълним гаранционно обслужване, е необходимо:
- Да се свържете с нас на тел. 0883446366 или 0898815105 или по електронен път на sales@mobile1.bg и да ни уведомите за възникналия проблем. В случай, че пропуснете да ни уведомите, е възможно да има значително забавяне на връщането на продукта, съответно и на гаранционното му обслужване.
- Ако ситуацията позволява гаранционно обслужване, изпратете продукта:
- адрес: гр. Стара Загора, ул. „Св. Княз Борис“ 5
- тел.: +359 883 446 366
- получател: Мобайл 1 ЕООД
Таксите по куриерските услуги се поемат от клиента. При предаване на куриер стоката трябва да бъде добре опакована, за да бъдат избегнати транспортни дефекти.
- В пакета приложете касовия бон за извършената покупка и попълнен формуляр за гаранционно обслужване. За касов бон при плащане на куриер се счита документът, издаден от куриерската фирма за направеното плащане.
- При липса на някой от горепосочените документи Мобайл 1 ЕООД има правото да откаже гаранционно обслужване на продукта. Сервизът обслужва само и единствено продукти, закупени от Мобайл 1 ЕООД.
- След получаване на продукта ще проверим и установим наличието на проблем(и). Ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за ремонтните дейности и в 30-дневен срок ще изпратим ремонтирания или заменен продукт на адреса, посочен във формуляра за гаранционно обслужване.
При възникнали въпроси или промяна в данните за изпращане на продукта можете да се свържете с нас на посочените телефони или електронен адрес.
Заявлението може да бъде принтиран и попълнен или написан ръчно с всички необходими данни, упоменати в образеца.