Формуляр за поправка на продукт

Изтеглете Формуляр за поправка на продукт

 


 

Забележка: Формулярът може да бъде принтиран или ръчно написан.

Гаранционно обслужване

Онлайн магазин mobile1.bg предлага гаранционно обслужване на всички продукти. Ако се появят фабрични дефекти и/или проблеми при използването на Вашия продукт, не се колебайте да се свържете с нас.

Срокът за гаранционно обслужване на всеки продукт е описан в нашия сайт и тече от датата на получаване на продукта от клиента. Подробните условия можете да видите тук.

За да изпълним гаранционно обслужване, е необходимо:

  1. Да се свържете с нас на тел. 0882 555 648 или по електронен път на sales@mobile1.bg и да ни уведомите за възникналия проблем. В случай, че пропуснете да ни уведомите, е възможно да има значително забавяне на връщането на продукта, съответно и на гаранционното му обслужване.
  2. Ако ситуацията позволява гаранционно обслужване, изпратете продукта:
  • адрес: гр. Стара Загора, ул. „Св. Княз Борис“ 5
  • тел.: 0882 555 648
  • получател: Мобайл 1 ЕООД

При предаване на куриер стоката трябва да бъде добре опакована, за да бъдат избегнати транспортни дефекти.  

  1. В пакета приложете касовия бон за извършената покупка и попълнен формуляр за гаранционно обслужване. За касов бон при плащане на куриер се счита документът, издаден от куриерската фирма за направеното плащане. Препоръчваме Ви да изпратите копие на документа за плащане, а оригиналът да съхранявате на сигурно място.
  2. При липса на някой от горепосочените документи Мобайл 1 ЕООД има правото да откаже гаранционно обслужване на продукта. Сервизът обслужва само и единствено продукти, закупени от Мобайл 1 ЕООД.
  3. От хигиенни съображения и защита на здравето на нашите служители, е необходимо да почистите старателно продуктите, преди да ги предадете за гаранционнен ремонт. Ако продуктите не са почистени предварително добре, може да Ви бъде отказано гаранционно обслужване или да се наложи да заплатите такса за почистване.
  4. При изпращане на продукт за гаранционно обслужване куриерските разходи се поемат от продавача, като продукта се изпраща с куриерска фирма Speedy. При изпращане с друг куриер различен от Speedy, транспортните разходи се поемат от купувача. 
  5. След получаване на продукта ще проверим и установим наличието на проблем(и). Ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим за ремонтните дейности и в 30-дневен срок ще изпратим ремонтирания или заменен продукт на адреса, посочен във формуляра за гаранционно обслужване.

При възникнали въпроси или промяна в данните за изпращане на продукта можете да се свържете с нас на посочените телефони или електронен адрес.

Заявлението може да бъде принтирано или написано ръчно с всички необходими данни, упоменати в образеца.

 

Изтеглете Формуляр за поправка на продукт