Инструкции за Контролер на Суха Дизелова Печка с 3 бутона

Инструкции за Контролер на Суха Дизелова Печка с 3 бутона ЛСД дисплей

Ако току-що сте си купили китайска суха дизелова печка най-вероятно ще имате въпроси при работата с контролера за управление.

В тази статия сме събрали подробна информация за начина на използване на контролера за управление с 3 бутона.

Инструкции за Контролер на Суха Дизелова Печка с 3 бутона

Първото нещо, което ще отбележим за тези контролери е, че те имат функция, която повечето други контролери нямат, а именно – след пет минути, ако не натиснете нито един от бутоните, уреда ще влезе в режим на сън. Това означава, че повечето светлини ще изгаснат и на екрана ще свети само много слабо SLP. Ако това се случи, не се притеснявайте, само трябва да натиснете бутон и екранът ще се включи отново.

контролер на китайска суха дизелова печка с 3 бутона

Изпомпване на Гориво

Първото нещо, което трябва да направите е да прекарате горивото от резервоара до сухата дизелова печка. Ако вече сте използвали отоплителя, може да се наложи да изключите контролера и да го включите отново, за да влезе в режим на прокарване на горивото. След това натиснете и задържите средния и десния бутон за две секунди, докато на екрана не се появи отброяване от 20 секунди.

Можете да го настроите на каквато искате стойност – много висока или много ниска. Всичко зависи от това колко далече е сухата дизелова печка от резервоара за гориво. Ако е много близо го настроите на 20. След това натиснете „старт“ и таймерът ще започне да отброява от 20 до нула. Когато стигне до нула, ще спре, но ако искате да го спрете преди да стигне до нула, защото виждате, че горивото влиза в долната част на отоплителя и не искате да го препълните, просто натиснете средният бутон и той ще спре. След това натискаме и задържаме средният бутон за да се върнем към основния екран.

Може да обезвъздушите системата, като настройте отоплителя както обикновено, след което просто махнете маркуча за гориво и го сложете в чиста бутилка и прокарайте горивото, докато не излязат всички въздушни мехурчета и горивото започне да излиза в бутилката. След това натиснете „стоп“ и свържете отново горивната линия към сухата дизелова печка. След това натиснете „старт“ и отоплителят ще тръгне без препълване и дим.

Превключване на Режимите на Мощност

Следващото нещо, което може да направите е да превключите между режимите на мощност. За да направите това, просто натиснете и задържете левия и десния бутон. Сега контролерът е в термостатичен режим. В този режим отоплителят Ви винаги ще работи на пълна мощност, за да достигне зададената температура, и след това ще продължи да работи на ниска мощност, за да поддържа тази температура. Можете да настроите температурата от 10 до 45 градуса.

настройване на режимите на мощност на китайска дизелова печка с управление с 3 бутона

Сдвояване на Дистанционното Управление

Всичко, което трябва да направите за това е да натиснете и задържите десният бутон, докато на екрана се появи HFA. След това натискате бутона за изключване на дистанционното управление – OFF и устройствата са сдвоени.

Настройка на Автоматично Включване и Изключване

Натиснете и задръжте левият бутон, докато на екрана се появят четири черти. След това ще трябва да въведете ПИН кода, който е 1234. Това Ви води до часовника, който в 24-часов формат. Настройте го и натиснете окей.

Това Ви води до първия таймер. Нека да кажем, че искаме печката да се включи след пет минути, така че натискате окей и избирате пет минути. Това Ви води до втория таймер. Той е за това колко време искате да работи печката. Може да го нагласите например на 15 минути.

Допълнителни настройки

За да излезете от този режим натиснете OK. Това Ви води до настройката на 12 или 24 волта да работи сухата дизелова печка. Ако получите код за грешка E1 и не можете да разберете защо, контролерът Ви може би е настроен на 24 Ж, а вие се опитвате да го свържете на 12V. Следваща опция е колко kW е отоплителя. Ако е 5 kW, трябва да го настроите на 5.0.

Следва размерът на помпата: 22 милилитра, 16 милилитра и 28 милилитра. След това е напрежението на акумулатора, надморската височина и след това Ви връща обратно към часовника.

Заключение

Надяваме се, че информацията Ви е била полезна. Ако е така, бихме искали да Ви помолим да споделите статията в социалните мрежи.

Ще се радваме да отговорим на Вашите въпроси относно темата. Тях може да зададете отдолу, в полето за коментари. Благодарим Ви за отделеното време!

Прочетете още:

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *